Про мене


Лало Галина Володимирівна

Дата народження: 28 березня 1984 р.
Закінчила:
  • Національний аграрний університет;
  • Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка
Освіта:
  •  вища (магістр садово-паркового господарства, фітодизайнер),
  • друга вища (Біолог, вчитель біології)
Педагогічний стаж: 11 років
 
   
Опис власного досвіду
    Я дякую долі, яка дала мені можливість щоденно спілкуватися з учнями -  найбільш морально чистою частиною нашого суспільства. Тому несу високу відповідальгість за те, які якості можу розвинути у своїх вихованців, адже від них залежить майбутнє життя планети. Запалити в їхніх серцях і головах жадобу пізнання, поклоніння перед чимось новим і незвіданим, навчити самостійно мислити – завдання моє, як учителя.
Сьогодні перед педагогами стоїть важливе завдання — виховати та підготувати молодь, спроможну активно включатися в якісно новий етап розвитку сучасного суспільства, пов'язаний з інформацією.
У зв’язку із реформуванням системи освіти, переосмисленням змісту і завдань навчання перед вчителем постає безліч питань, але головні з  них такі:
Як навчити школяра любити  навчатися? 
Як стимулювати  його до активного пізнання? 
Як створити умови для розвитку і реалізації особистості?
Як засобами предмету  формувати ключові життєві   компетенції? 

Такі ж питання свого часу постали і переді мною у моїй педагогічній діяльності.
Постала дилема: як побудувати свій урок, щоб він одночасно забезпечував: 
·        відповідність вимогам  сучасних освітніх технологій;
·        забезпечення відповідно до вимог програми наукового рівня;
·        подачі навчального матеріалу і  в  той же час:
-         був цікавим, захоплюючим;      
·        був ефективним і результативним;
·        був зорієнтований на розвиток творчого потенціалу учнів.

Необхідність підтримувати стабільну мотивацію навчання школярів змушує шукати більш сучасні засоби й методи навчання. Одним із таких засобів для мене є застосування в навчально-виховному процесі інформаційно-цифрових технологій. Саме тому, удосконалюючи  урок біології, я обрала таке методичне питання : «Компетентнісно-­орієнтований підхід до формування навичок дослідницької діяльності в процесі впровадження  STEMтехнологій» тісно пов’язана із методичною темою нашої школи: «Сучасне освітнє середовище як плптформа для надання якісних освітніх послуг у руслі Нової української школи ».   
Методичні пріорітети
Я вважаю, що використання інформаційно-комунікаційних технологій у організації навчального процесу дає нові можливості для творчого розвитку дітей і вчителів, дозволяє звільнитися від нудного традиційного викладу, розробляти нові ідеї, вирішувати цікавіші і складніші проблеми. Сучасний урок  важко уявити без використання іллюстративно-демонстраційного матеріалу, велику увагу приділяю  дослідницько-пошуковій роботі, проектній діяльності. І мені на допомогу приходять ІКТ.
            Я люблю свій предмет, який викладаю. Що може бути захопливішим, ніж відкриття учнями таємниць природи, пізнання життя у всіх його проявах, проникнення у таємниці свого організму зокрема і живої матерії взагалі? 
Сучасний урок біології – це урок інформаційно насичений, підкріплений ілюстраціями та демонстраціями природних процесів і явищ. Окремі процеси і явища можна проілюструвати тільки за допомогою комп’ютерних технологій.
Я вважаю, що серед основних методів і способів навчання важливе значення має дидактичний матеріал. Учитель, використовуючи різні прийоми, залучає учнів до самостійної роботи з підручником, пошуку матеріалу в мережі Інтернет, науково – популярній літературі. Велику увагу він приділяє розвитку логічного мислення учнів, формуванню в них біологічних понять, встановленню різних зв’язків між ними, організації між предметного навчання.
Обираючи методи й форми навчання, я дотримуюсь основних дидактичних принципів:
навчити учнів самостійно працювати;
Ø свідомо застосовувати матеріал;
Ø бути ефективними;
Ø бути творчими;
Ø вміло використовувати в майбутньому раніше отриману інформацію, знання і здібності у своєму житті та на користь суспільства.
Для реалізації методичного питання , задля формування інформаційно-цифрової компетентності учнів використовую такі сучасні педагогічні технології:
ü інформаційно-комунікаційні;
ü проектний та проблемний підхід;
ü створення ситуації успіху;
ü бріколаж;
ü МООС;
ü адаптивне навчання;
ü мобільне навчання;
ü кейс-технології;
ü дистанційне навчання;
ü STEM-навчання.
Працюючи з дітьми розвиваю у них 4 основні «К»:
Ø Креативність
Ø Критичне мислення
Ø Комунікаційне спілкування
Ø Командний підхід
Означена методична проблема вимагає сучасних підходів, тому для досягнення результативності у роботі опанувала та використовую такі хмарні сервіси:
ü Prezi - динамічна презентація
ü Word Art - створення хмари-тегів
ü Video Scrabe -анімаційна презентація
ü learningАpps -конструктор інтерактивних завдань
ü Google-сервіси
ü Padlet - віртуальна дошка для спільної роботи
ü Creambee, qr-code - генератор QR-кодів
ü Quizlet - он-лайн сервіс для створення дидактичних флеш карток  та інші.

Шляхи вирішення  освітніх завдань:
Ø урок – основна форма навчання;
Ø -інформаційний шлях:
ü творчі роботи учнів;
ü проектні роботи;
ü пошуково-дослідницькі роботи;
Ø шлях залучення учнів  до позакласної роботи;
Ø шлях продуктивної творчої праці;
Ø соціальний шлях (створення  «соціальних ліфтів»)
Я – класний керівник
Мета: сприяти взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання навчання й виховання учнів.
Приділяю велику увагу згуртованості учнівського колективу, працюю над виховною проблемою класу ««Формування та згуртування учнівського колективу як засіб компетентісного підходу до розвитку особистості; виховання в учнів поваги до рідного краю, формування усвідомлення себе як частини суспільства»».
Програма діяльності:
ü спілкування - основа особистісно-орієнтованого навчання та виховання, педагогічне керівництво розвитком  й формуванням кожного учня класу та колективу в цілому;
ü навчання -надання учням допомоги в учінні та розвитку, вирішення проблем їх навчального та професійного самовизначення;
ü збереження життя та здоров'я учнів;
ü дозвілля шляхом організації і проведення позаурочної та культурно-масової роботи.

Результативність

        ПІДГОТОВКА УЧНІВ-ПЕРЕМОЖЦІВ
·        Всеукраїнської учнівської олімпіади

2019-2020 н.р.

Міській етап екологія: ІІ місце Пестеров Дмитро, 10 клас.

Обласний етап біологія:  ІІ місце Цингалова Евеліна, 10 клас

                                         ІІІ місце Лісіцька Анастасія, 9 клас.

2020-2021 н.р.

2021-2022 н.р. (обласного етапу, на жаль, не було через повномасштабне вторгнення росії)

Міський етап екологія: І місце Мамонтов Єгор, 10 клас

Міський етап біологія: ІІ місце Левченко Настя, 8 клас

                                      ІІ місце Смоляр Влада, 11 клас

2022-2023 н.р.

·        Конкурсів:

 Переможниця Всеукраїнського конкурсу «STEM-блогерки» (І місце) https://svetlik7.blogspot.com/2021/02/stem-youtube-tiktok-6-stem-stem-stem.html Конкурсне відео https://drive.google.com/file/d/1gfUaILJhVckcs-rx4l0iqzWXJkXxThNV/view

Лауреат обласного конкурсу "Вчимося  досліджувати та охороняти природу"  Пестеров Дмитро, 10 клас https://svetlik7.blogspot.com/p/blog-page_67.html    

 

·        МАН

 Переможниця обласного конкурсу наукових проєктів "Інсайти сьогодення від юних дослідників Кіровоградщини" Голишева Катерина ІІІ місце,

також стала лауреаткою ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів Кіровоградського відділення Малої академії наук України з науковою  роботою на тему "Дослідження показників  серцево-судинної системи школярів" https://svetlik7.blogspot.com/p/blog-page_67.html

Плани на наступний атестаційний період
·                 Удосконалювати роботу над  власною педагогічною темою   «Компетентнісно-­орієнтований підхід до формування навичок дослідницької діяльності в процесі впровадження  STEM-технологій» шляхом інноваційних  технологій.
·                 Працювати з учнями над пошуково-дослідницькими роботами.
·                  Готувати учнів до предметних олімпіад.
·                 Виховувати екологічну свідомість у дітей через виховні години, заходи, збір макулатури, пізнавальні екскурсії тощо.
·                 Готувати  дітей до життя в інформаційному просторі: формувати вміння користуватися інформацією в будь-якому вигляді.
·                 Продовжувати  розвивати життєву компетентність учнів: сприяти адаптації учнів у соціумі.
·                 З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою.

Перспективний педагогічний досвід – це практика, що містить у собі елементи творчого пошуку, новизни, оригінальності, це висока майстерність вчителя, тобто така робота, яка дає найкращий педагогічний результат.
Змінюється мета і зміст освіти, з’являються нові засоби і технології навчання, але які б не відбувалися реформи, урок залишається головною формою навчання. На ньому трималась традиційна і стоїть сучасна школа.


Кожен крок у професійному зростанні – це екзамен для вчителя

Переконана, витримати його зможе той, хто йде в ногу з часом, постійно збагачує себе, шукає нове, вміє захоплювати учнів своєю любов’ю до предмета.


САМООСВІТА - 

ШЛЯХ ДО ДОСКОНАЛОСТІ













































Немає коментарів:

Дописати коментар